Reclame review: Hi messaging

Jongeren zijn eigenlijk altijd met elkaar verbonden. Dankzij Facebook, Hyves, Twitter, Foursquare en WhatsApp is onbereikbaar zijn not done. In de commercial zien we twee vrienden die in paniek met een noodvaart door een stad rennen. Over muren en auto’s. Op weg naar het huis van een vriend waar vermoedelijk iets verschrikkelijks mee is gebeurd. Want waarom zou hij anders al 12 seconden niet reageren op tweets, sms-jes, Facebook en WhatsApp berichten?

 

Lees meer over de doelstelling, de uitwerking en last but not least het oordeel over deze reclame spot hier.

Bron: marketingfacts.nl

Getagged , , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: