Tipje van de sluier

Van mini-idee tot compleet uitgewerkt concept. Wie loopt daar nou niet warm voor?  Stap voor stap bouwen we aan een succesvol marketingresultaat. Het is lastig om er handen en voeten aan te geven maar langzaamaan dwarrelen we het juiste spoor op.

Na de mediabattle kregen we een andere opdrachtgever toegewezen: Het Havenmuseum Rotterdam. Na een stroeve start, lees geen gehoor vanuit de opdrachtgever..schieten we nu met hagel! De door ons ontwikkelde app gebaseerd op Augmented Reality word met enthousiasme ontvangen. De app zal werken op mobiele telefoons met een camera, een GPS en een kompas. Vanuit de applicatie is het mogelijk om de omgeving van het Havenmuseum te ‘scannen’. De bezoekers worden meegenomen in een virtuele rondleiding met storytelling als het sleutelwoord.

Zijn we er dan al? Helaas nog niet. We zullen nog heel wat onderzoek moeten verrichten. Ook staat de inzet van diverse marcom middelen op ons verlanglijstje.

Maar………..

Het einde van de minor nadert!

En met het naderende einde in zicht gaan de zaken goed. Er is meer tijd om gestructureerder en regelmatiger te boulderen en qua werk draaien we dus op volle toeren.

We zitten dus zeker niet stil. Gelukkig vanwege positieve zaken. Vandaar ook dit blogartikel, we brengen je graag op de hoogte!

 

Groet,

Team Havenmuseum Rotterdam


Getagged , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: