The App & Mobile Case Study Book

Wellicht een goede aankoop voor de minor:

via: http://www.thefwa.com/book/tamcsb.html

This guide, compiled and edited by Rob Ford, focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phones and tablets, to mobile websites, the book includes over 80 stories of how each has cracked into the newest market on the internet, where users are connected 24/7.

Foreword by Ralph Simon (‘the Father of the Ring Tone’) and introduction texts from those including: Iain Dodsworth (Tweetdeck); Ajaz Ahmed (AKQA); Ian Wharton (Zolmo) and 80 case studies including: Angry Birds; Jamie’s 20 Minute Meals; myFry; Tweetdeck; Flipboard; Instagram; Foursquare; BBC News; Cut the Rope…

Getagged ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: